Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lpshinoda | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Malinowski adresSzczecin zarejestrowany23.06.2005 @18:37:22 ostatnio na stronie25.04.2011 @17:48:18

czasem sobie coś podłubie, czasem coś mi nawet wyjdzie hehe...
Od 3 czerwca 2008 Lotnicza Jednostka Wojskowa J2211 Skwierzyna a po przysiędze przez kolejne 8 miesięcy J3294 Świdwin
Pozdrawiam

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.lpshinoda.republika.pl www.lpshinoda.pro.wp.pl Gadu-Gadu1625121
digarty15 komentarze344 posty na forum5

komputer / sprzęt
AMD Athlon 2,01 GHz 64bit, 1 GB RAM, ATI Radeon X700 128MB 128bit, monitor HP v220 (22cale )

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mareq107    12.12.2009 @23:46:23
co sie nie odzywasz?
~ShowMeTheMoney    10.12.2008 @21:11:34
świetne prace!
pozdrawiam kolege ze Szczecina
~zs86    23.08.2008 @14:49:17
cześć Stary Ziomie
~GeX3M    22.08.2008 @22:20:59
Witam, zmieniam profil na stary i będę działać już niedługo tylko z tego

(wcześniejszy to F4FFiK)
_______
Bądź człowiekiem - nakarm STATy blog: http://gexikowo.blogspot.com
Digart jest do dupy? http://gexikowo.blogspot.com/2009/09/lubuszanek-pojecha-do-krakowa.html
Lomography is like a joke, some people get it and some dont.
~mareq107    25.05.2008 @11:06:16
dzieki szeregowy
~ela2501    12.05.2008 @08:57:35
dzięki luneta ale nie wiem jaka nie znam sie na tym
_______
17 marzec 2016 dzień na który czekam najważniejszy dzień w moim życiu
~musstaffa    11.05.2008 @20:30:07
dzieki rowniez.. pozdro
~RysKor    11.05.2008 @20:25:23
Dzięki za wizytę w mojej galerii.
~mareq107    10.05.2008 @01:11:18
jak bede mial tablet to moze i ja sie tym pobawie a narzie mam inne pomysly na sztuke:P
~mareq107    09.05.2008 @23:55:04
robie cos nowego ale nie mam kiedy skonczyc:/
~mareq107    08.05.2008 @21:24:13
no nodzialaj wiecej:D
~TH3RION    08.05.2008 @01:20:44
Sprzęt :

3 GB ram
AMD Athlon 4000 64 X2 dual
ATI Radeon X1950 GT 512 ram 256bit
Tablet Wacom Volito 2
soft PS
kilka zdjęć podmalunek :D

Bez fajerwerkow, doswiadcyenia tey nie mam
ostatnio edytowane: 2008-05-08 01:25:37
_______
This deathbed is my home.
~TH3RION    07.05.2008 @23:36:29
Nie wywaliłem ich bo ktoś je krytykował tylko dlatego że mi sie nie podobały
a co do krytyki to mam te same zdanie
ostatnio edytowane: 2008-05-07 23:36:55
_______
This deathbed is my home.
~TH3RION    07.05.2008 @21:41:02
Doszedłem do wniosku, że nie warto wrzucać prac które są do dupy
_______
This deathbed is my home.
~lokash    07.05.2008 @02:26:53
czemu radeon.. gf to gf mialem w lapq gf go 7400 512mb i dawal z siebie wiecej niz moglem oczekiwac... moze kiedys radeon dorowna...
~crespo    07.05.2008 @02:26:44
a ja sie się niby na 3D Maxie znam... albo sie podoba albo nie
~mareq107    06.02.2008 @11:20:47
czekam na nowe prace Twoje:D
~mareq107    09.01.2008 @22:11:37
tjatylko ze ta fote to sciagnalem, zmazalem napis na tej karteczce na palcu i swoje inicjaly wpiaslem:P
a ten samochodzik to robisz robisz men zobaczymy jak skonczysz dostalem ostatnio 3d maxa chyba zaczne w tym teraz powoli siedziec
~mareq107    06.01.2008 @15:54:17
dzieki dzieki ale naprawde skaner cos mi sie psuje i praca jest lepsza niz na tym badziewym zdjeciu
~mareq107    10.12.2007 @00:16:42
dzieki:D:D:Dsuper ze wrociles
~mareq107    24.09.2007 @23:24:52
sie odezwij czasem men masz moj nr kom wiec jak cos to wiesz
~mareq107    11.07.2007 @02:15:06
ej no...dodalbys cos nowego w koncu..ja sie sprezylem i cos dodalem do siebie..a Ty sie lenisz ostro widze
1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt